Інтелект – один із найдорожчих ресурсів.
- набутті необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці;
- розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги;
- розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
М е т а науково-методичного проекту «Інтелект України» - впровадження в освітній простір України системи пошуку, розвитку та педагогічної підтримки інтелектуально здібних дітей і учнівської молоді.
У межах проекту учні навчаються за спеціально розробленими навчальним планом і навчальними програмами, які дозволяють:
- розвинути математичні здібності дітей, створити передумови для успішного засвоєння шкільного курсу математики, успішної участі в олімпіадах з математики;
- сформувати навички раціонального читання, створивши передумови для успішного засвоєння предметів гуманітарного циклу;
- вільно спілкуватися іноземними мовами (англійська мова вивчається на поглибленому рівні за програмою спеціалізованої школи);
- сформувати первинні уявлення про фізичні, хімічні, біологічні об’єкти, створивши передумови для якнайкращого засвоєння хімії, біології, фізики, успішної участі в олімпіадах з цих навчальних предметів (навчальні предмети «Я і Україна», «Еврика»);
- сформувати компетентність «Умій вчитися», розвинути пізнавальні процеси дітей, створивши передумови для успішного навчання дитини (предмет «Навчаймося разом»).
Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач.
НАВИЧКИ, ЯКІ ФОРМУЄ ПРОЕКТ
Для кожного предмету й на кожний урок розроблені музичні вправи для фізкультхвилинок, що тісно пов’язані з темою і змістом уроку та формують у дітей життєві навички:
- виконання ранкової зарядки;
- заняття фізичною культурою, спортом, рухливими іграми тощо.
У проекті враховано природні здатності молодшого школяра, вразливість його психіки, допитливість у пізнанні самого себе, схильність до імітації зразків поведінки дорослих, що зумовлює вплив програмового змісту не лише на інтелектуальний, а й на соціальний і особистісний розвиток учня. Таким чином у молодшого школяра формуються життєві навички, що сприяють соціальному, духовному та психічному здоров’ю:
- уміння слухати;
- уміння чітко висловлювати свої думки;
- уміння відкрито виражати свої почуття, без тривоги і звинувачень;
- адекватна реакція на критику;
- уміння розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей, виявляти допомогу й підтримку;
- уміння бути «членом команди»;
- уміння усвідомлювати власну унікальність;
- позитивне ставлення до себе, інших людей;
- уміння правильно виражати свої почуття;
- установка на успіх;
- уміння концентруватися на досягненні мети;
- розвиток наполегливості й працьовитості.
Шановні батьки!
Якщо ви вважаєте, що Ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою – ми чекаємо на Вас.
Lucky 12 Casino & Hotel - Mapyro
ВідповістиВидалитиFind your way around the casino, find 서산 출장안마 where everything is located with this 상주 출장마사지 helpful guide. 안성 출장마사지 Find the best casinos in the 서울특별 출장샵 US! Rating: 4 · 1 review 안동 출장안마