Батькам майбутніх першокласників

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЕКТ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ» 


     Інтелект – один із найдорожчих ресурсів.

    С у т н і с т ь проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у:
  • набутті необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; 
  • розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; 
  • розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
     М е т а науково-методичного проекту «Інтелект України» - впровадження в освітній простір України системи пошуку, розвитку та педагогічної підтримки інтелектуально здібних дітей і учнівської молоді.
   У межах проекту учні  навчаються за спеціально розробленими навчальним планом і навчальними програмами, які дозволяють:
  • розвинути математичні здібності дітей, створити передумови для успішного засвоєння шкільного курсу математики, успішної участі в олімпіадах з математики;
  • сформувати навички раціонального читання, створивши передумови для успішного засвоєння предметів гуманітарного циклу;
  • вільно спілкуватися іноземними мовами (англійська мова вивчається на поглибленому рівні за програмою спеціалізованої школи);
  • сформувати первинні уявлення про фізичні, хімічні, біологічні об’єкти, створивши передумови для якнайкращого засвоєння хімії, біології, фізики, успішної участі в олімпіадах з цих навчальних предметів (навчальні предмети «Я і Україна», «Еврика»);
  • сформувати компетентність «Умій вчитися», розвинути пізнавальні процеси дітей, створивши передумови для успішного навчання дитини (предмет «Навчаймося разом»).
     Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач.

НАВИЧКИ, ЯКІ ФОРМУЄ ПРОЕКТ

      Для кожного предмету й на кожний урок розроблені  музичні вправи для фізкультхвилинок, що тісно пов’язані з темою і змістом уроку та формують у дітей життєві навички:
  • виконання ранкової зарядки;
  • заняття фізичною культурою, спортом, рухливими іграми тощо.
    У проекті враховано природні здатності молодшого школяра, вразливість його психіки, допитливість у пізнанні самого себе, схильність до імітації  зразків поведінки дорослих, що зумовлює вплив програмового змісту не лише на інтелектуальний, а й на соціальний і особистісний розвиток учня. Таким чином у молодшого школяра формуються життєві навички, що сприяють соціальному, духовному та психічному здоров’ю:
  • уміння слухати;
  • уміння чітко висловлювати свої думки;
  • уміння відкрито виражати свої почуття, без тривоги і звинувачень;
  • адекватна реакція на критику;
  • уміння розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей, виявляти допомогу й підтримку;
  • уміння бути «членом команди»;
  • уміння усвідомлювати власну унікальність;
  • позитивне ставлення до себе, інших людей;
  • уміння правильно виражати свої почуття;
  • установка на успіх;
  • уміння концентруватися на досягненні мети;
  • розвиток наполегливості й працьовитості.
Шановні батьки!
Якщо ви вважаєте, що Ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою – ми чекаємо на Вас.

1 коментар: