Виховний захід

Тема: Культура поведінки у громадських місцях.

Мета: вчити учнів правил поведінки в громадських місцях; розвивати увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих.

Обладнання: мікрофон; повітряна кулька; аркуш паперу; фломастери; червоні та зелені кружечки; картки із завданнями; відеоролики; пам’ятки для учнів.

Хід заходу

I. Організаційний момент

— Діти, передайте одне одному повітряну кульку (на якій намальовано посмішку).

Учень, який отримав кульку, висловлює побажання на урок.

II. Актуалізація опорних знань

►► Метод «Мікрофон» 

— Уявіть, що ви опинилися на безлюдному острові. Чи зможете ви довго прожити без батьків, друзів, людей? (Biдnoвiдi учнів.)

III. Повідомлення теми i мети заходу

►► Слово представнику творчої групи. 

— Я хочу розповісти вам одну історію, яка відбулася колись з відомим дослідником Міклухо-Маклаєм. Висадившись на одному iз берегів моря, він потрапив до поселения папуaciв. Дослідник, тримаючи в руках згорток, повільно йшов до житла папуасів. I коли він наблизився до їx житла, дві стріли просвистіли повз нього та зупинили його. Навколо дослідника замкнулось коло iз папу­aciв, які вороже дивилися на нього. Тоді Міклухо-Маклай розгорнув згорток, дістав килимок, розстелив його i ліг на ньому спати. А коли прокинувся, то біля нього було тiльки кілька туземців. Зброю вони відклали i пocмixaлиcь до дослідника. Папуаси зрозуміли, що людина стомилась i хоче відпочити. Дуже швидко вони подружились оцінивши чесність i повагу до них. Тому дослідник сказав, що людина завжди i скрізь повинна бути порядною, ввічливою, приємною, вихованою. 

Вчитель: Про це ми з вами сьогодні поговоримо, а саме — про культуру поведінки у громадських місцях.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Метод «Мозковий штурм»

(Відповіді учнів: кінотеатр, театр, храми, музеї, магазини, виставки, бібліотеки...)

2. Словникова робота

Громада — це група людей, а місця, де збирається громада, називаються громадсъкими.

Скористайтеся ключем і дізнайтеся, назви тих громадських місць про які ми будемо вести розмову на уроці.

3. Робота в групах

— Відомий дослідик Miклyxo-Maклaй надіслав нам завдання на малюнках iз зображенням різних екзотичних плодів.

Але шкодлива миша перегризла yci малюнки. Якщо ми їx складемо, то дізнаємось своє завдання. (В учнів — малюнки ананаса, банана, ківі тощо, на малюнках вказані громадські місця — музей, театр (цирк), транспорт, зоопарк).

— Ви прочитали свої завдання. Вам необхідно:
  • написати кілька найголовніших правил поведінки в певному місці;
  • підготуватися до презентації складених правил.
4. Презентація роботи груп

4. Обговорення складених правил 

5. Практичне застосування правил поведінки в громадських місцях. (Інсценізація)

6. Розв'язування життєвих ситуацій (робота з відеороликами)

7. Гра «Світлофор»

— Якщо я називатиму те, що можна робити, ви підносите зелений кружечок, а якщо те, що не можна робити, ви підносите червоний кружечок.

V. Підсумок заходу

►► Слово вчителя.

Сьогодні ми ще раз повторили правила поведінки у громадських місцях. З творчою групою підготували для вас пам’ятки «Правила поведінки в громадських місцях». Будьте завжди вихованими і пам’ятайте про правила поведінки в громадських місцях. Обов’язково дотримуйтеся цих правил.


1 коментар:

  1. How to play the popular Sega Mega Drive game? | CasinoWow
    The casinosites Mega Drive, in fact, is also known as the Sega home of many of the most acclaimed gaming 바카라사이트 consoles. The Mega Drive (called the Sega Genesis outside

    ВідповістиВидалити