Виховна година

Тема: Здоровим бути – модно. 

Мета: Допомогти дітям усвідомити, що здоров’я – це великий дар. Формувати уміння піклуватися про своє здоров’я. Розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя. 

Обладнання: Плакати, ілюстрації із зображенням видів настрою, картки для роботи в групах, відеоролик. 

Тип виховної години: Подорож

Хід виховної години

І. Організаційний момент.

 Доброго ранку, діти. 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Проблемна ситуація.

 Діти, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов. (На дошці зображення лісу і схеми зображення доріг з відповідними записами).

1. Сюди підеш – велике багатство знайдеш, та здоров’я загубиш.
2. Цією дорогою підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я загубиш.
3. Сюди підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.

 Скажіть, яку дорогу оберете і чому саме її. (Відповіді учнів).

2. Дискусія «Яка дорога краща». 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Оголошення теми уроку.

 Прочитайте тему сьогоднішнього уроку.

Здоров’я- найдорожчий скарб.

 Як ви думаєте, яке слово тут пропущене?

2. Бесіда.

 Чому кажуть, що здоров’я – найдорожчий скарб?
(Відповіді учнів).

3. Висновок.

Отже, здоров’я – одне з основних джерел радості, щастя та повноцінного життя. З давніх – давен цінували здоров’я. Тому про нього складено так багато прислів’їв. 

  • Робота в групах.

Кожна група отримує картку із завданням. Вам потрібно поєднати дві частини слів так, щоб утворилося прислів’я. І через деяких час ми дізнаємося, а що говорить про здоров’я народна мудрість. 

ГРУПА 1


Без здоров'я
за гроші не купиш.
Здоров'я –
немає щастя.


ГРУПА 2


В здоровому тілі —
все інше наживем.
Було б здоров'я —
здоровий дух.


ГРУПА 3




Здоров'я маємо —
здоров’я.
Найбільше багатство —
не дбаємо, а стративши — плачем.

Узагальнення і систематизація.

4. Продовження бесіди.

 Наше здоров’я залежить від багатьох чинників. Ви погоджуєтесь із цією думкою? Скориставшись ключем, давайте дізнаємось назви тих чинників про які ми сьогодні поговоримо більш детально. 

1. Настрій буває різний: сумний, поганий, веселий. 

У вас на партах лежать кружечки різного кольору. Оберіть той колір, який відповідає вашому зараз настрою. Сумний – блакитний, поганий – червоний, веселий – жовтий. (Діти роблять вибір, виходять і приклеюють кружечок на умовне сердечко на дошці).

 Як можна покращити свій настрій? Що нам може допомогти? (Відповіді учнів).
  • Гра «Комплімент».
Діти утворюють коло. Узявши улюблену іграшку перший учень обирає людину і робить їй комплімент, а всі разом говорять «І ми за це тебе любимо». Гра триває. 

2. Режим.

Від правильного режиму дня також залежить наше здоров’я. Тому давайте перевіримо чи правильного режиму дня дотримуєтесь ви.

  • Робота в групах.
Поєднайте час з відповідною справою.


7.00 Школа
7.15 Підйом
7.30 Сніданок
13.00 Домашнє завдання
15.00 Обід
19.00 Сон
21.00 Вечеря

Після роботи учні виконують самоперевірку за допомогою плакату, який вчитель вивішує на дошку.

3. Гігієна, корисна їжа, спорт.

Невід’ємними є наступні чинники, такі як: гігієна, корисна їжа, спорт. Продовжується робота в групах. 

  • Робота в групах
1 група – картка з правилами гігієни (обери той малюнок, де діти піклуються про своє здоров’я правильно).

2 група – картка з предметними малюнками, на яких зображені різні види продуктів (діти обводять ті продукти, які є корисними для здоров’я).

3 група – дає відповідь на питання: за допомогою яких вправ ми покращуємо своє здоров’я. 

Підсумок.

Отже, здоров’я – це невід’ємна умова нашого життя. Ну і наостанок я вам пропоную виконати невеличку розминочку, яка покраще наше здоров’я і підніме нам настрій. (Учні виконують під відеоролик фізкультхвилинку).

Дякую вам за роботу. І бажаю бути всім здоровими!

1 коментар:

  1. A game developed by the developers of slots - FilmfileEurope
    A game developed 안전 토토사이트 샤오미 by the 오즈 포탈 developers of 스포츠 토토 경기 및 일정 결과 벳피스트 놀검소 slots 마기 · Game development 로티플 company · In-game design · Software development and development · In-game development

    ВідповістиВидалити