Виховна година
Тема: Здоровим бути – модно.
Мета: Допомогти дітям усвідомити, що здоров’я – це великий дар. Формувати уміння піклуватися про своє здоров’я. Розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.
Обладнання: Плакати, ілюстрації із зображенням видів настрою, картки для роботи в групах, відеоролик.
Тип виховної години: Подорож
Хід виховної години
І. Організаційний момент.
– Доброго ранку, діти.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Проблемна ситуація.
– Діти, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов. (На дошці зображення лісу і схеми зображення доріг з відповідними записами).
1. Сюди підеш – велике багатство знайдеш, та здоров’я загубиш.
2. Цією дорогою підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я загубиш.
3. Сюди підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.
– Скажіть, яку дорогу оберете і чому саме її. (Відповіді учнів).
2. Дискусія «Яка дорога краща».
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Оголошення теми уроку.
– Прочитайте тему сьогоднішнього уроку.
Здоров’я- найдорожчий скарб.
– Як ви думаєте, яке слово тут пропущене?
2. Бесіда.
– Чому кажуть, що здоров’я – найдорожчий скарб?
(Відповіді учнів).
3. Висновок.
Отже, здоров’я – одне з основних джерел радості, щастя та повноцінного життя. З давніх – давен цінували здоров’я. Тому про нього складено так багато прислів’їв.
- Робота в групах.
Кожна група отримує картку із завданням. Вам потрібно поєднати дві частини слів так, щоб утворилося прислів’я. І через деяких час ми дізнаємося, а що говорить про здоров’я народна мудрість.
ГРУПА 1
|
||
Без здоров'я
|
за гроші не купиш.
|
|
Здоров'я –
|
немає щастя.
|
|
ГРУПА 2
|
||
В здоровому тілі —
|
все інше наживем.
|
|
Було б здоров'я —
|
здоровий дух.
|
|
ГРУПА 3
|
||
Здоров'я маємо —
|
здоров’я.
|
|
Найбільше багатство —
|
не дбаємо, а стративши — плачем.
|
Узагальнення і систематизація.
4. Продовження бесіди.
– Наше здоров’я залежить від багатьох чинників. Ви погоджуєтесь із цією думкою? Скориставшись ключем, давайте дізнаємось назви тих чинників про які ми сьогодні поговоримо більш детально.
1. Настрій буває різний: сумний, поганий, веселий.
У вас на партах лежать кружечки різного кольору. Оберіть той колір, який відповідає вашому зараз настрою. Сумний – блакитний, поганий – червоний, веселий – жовтий. (Діти роблять вибір, виходять і приклеюють кружечок на умовне сердечко на дошці).
– Як можна покращити свій настрій? Що нам може допомогти? (Відповіді учнів).
- Гра «Комплімент».
Діти утворюють коло. Узявши улюблену іграшку перший учень обирає людину і робить їй комплімент, а всі разом говорять «І ми за це тебе любимо». Гра триває.
2. Режим.
Від правильного режиму дня також залежить наше здоров’я. Тому давайте перевіримо чи правильного режиму дня дотримуєтесь ви.
- Робота в групах.
Поєднайте час з відповідною справою.
Після роботи учні виконують самоперевірку за допомогою плакату, який вчитель вивішує на дошку.
3. Гігієна, корисна їжа, спорт.
Невід’ємними є наступні чинники, такі як: гігієна, корисна їжа, спорт. Продовжується робота в групах.
- Робота в групах
1 група – картка з правилами гігієни (обери той малюнок, де діти піклуються про своє здоров’я правильно).
2 група – картка з предметними малюнками, на яких зображені різні види продуктів (діти обводять ті продукти, які є корисними для здоров’я).
3 група – дає відповідь на питання: за допомогою яких вправ ми покращуємо своє здоров’я.
Підсумок.
Отже, здоров’я – це невід’ємна умова нашого життя. Ну і наостанок я вам пропоную виконати невеличку розминочку, яка покраще наше здоров’я і підніме нам настрій. (Учні виконують під відеоролик фізкультхвилинку).
Дякую вам за роботу. І бажаю бути всім здоровими!
A game developed by the developers of slots - FilmfileEurope
ВідповістиВидалитиA game developed 안전 토토사이트 샤오미 by the 오즈 포탈 developers of 스포츠 토토 경기 및 일정 결과 벳피스트 놀검소 slots 마기 · Game development 로티플 company · In-game design · Software development and development · In-game development