У 2017/18 навчальному році колектив учнів і батьків 1-Б класу з великим ентузіазмом долучились до участі в науково-педагогічному проекті «Інтелект України». 
Програма проекту «Інтелект України» орієнтується на високий рівень знань, всебічний розвиток дітей. Вона вирізняється з-поміж інших темпами здобуття учнями знань, ілюстративністю, науковістю, доступністю поданої інформації, формуванням комплексу знань, умінь і навичок для всебічного розвитку особистості. Проект сприяє більш гнучкому мисленню, розвиває пам'ять, дрібну моторику, дає міцний фундамент для розвитку інтелекту. Це нова якість освіти, новий підхід до навчання.

«Не кажи не вмію, а кажи навчусь» – девіз кожного учня проектного класу. Позитивним є те, що крім високого інтелектуального розвитку у цих учнів уже сформовані кращі людські  цінності: милосердя і взаємодопомога, почуття власної гідності, патріотизму та любові до Батьківщини. Діти із задоволенням працюють на уроках, вчаться робити висновки, висловлюють свої думки, творчо працюють із матеріалом, вчаться практично застосовувати набуті знання.

Важливим моментом проекту є формування емоційно-позитивного стану дітей в процесі навчання. Це відбувається через вдалу добірку видів завдань: виконання пісень під караоке, читання казок способом стеження за диктором презентації, робота з уривками мультфільмів.
Цікава методика подання школярам нового матеріалу (використання наочності, аудіо та відеоматеріалів, обов'язкова робота з географічними картами).

На відміну від традиційного навчання, у проекті «Інтелект України» запроваджені предмети: інтегрований курс «Навчаємось разом» та «Еврика».
 На уроках «Навчаємось разом» діти здобувають знання з різних предметів. Завдання цього курсу – розвивати пам'ять, сконцентровувати увагу на найскладнішому, уміння працювати і доводити все до кінця, аналізувати і синтезувати знання, робити висновки.
 Не менш цікавими завданнями насичені уроки «Еврики». На них створюються ситуації, які сприяють творчості та ідеям розв'язання проблем. Розвивають креативне мислення як стрижневої важливої якості творчої особистості. Діти розробляють алгоритм вирішення творчих задач та стають винахідниками.

Немає коментарів:

Дописати коментар